יום רביעי, דצמבר 28, 2016

הטיפול בשרירים האינטימיים בשיטת פאולה והשפעתו על מערכת העיכול



היכולת להפעיל אזורים שקשה לחוש אותם במדויק כגון שרירי מערכת העיכול נעשית קלה יחסית כאשר לומדים להפעילה דרך תנועת שרירים טבעתיים במקומות אחרים כמו העיניים והפה. תנועות הכיווץ והשחרור החיצוניות יכולות לשחרר אנשים מקבוצה לא קטנה של הפרעות הקשורות לתפקוד מערכת העיכול. הטיפול בבעיות כגון: העדר שליטה בסוגר האחורי ושליטת יתר, ריפלוקס, טחורים, עצירויות כרוניות ועוד מתחיל בתרגול תנועות כיווץ והרפיה של שרירי העיניים, הפה, והאף ושילובם בדרכי הנשימה. אלו מגרים את שרירי מערכת העיכול ומעודדים את התנועה הפריסטלתית בדרך עקיפה. נוסף לכך חוזק השרירים ברצפת האגן ושינויים ביכולת התחושות העדינות מלמדים את המתרגלים שליטה ואי שליטה מסוג חדש. לעתים מושפעות מערכות פנימיות אחרות כגון מערכת תפקודי השתן והכליות, ומערכת התפקוד המיני מתקשורת זו שבין הפתחים והשרירים שסביבם ולכן לא פלא הוא שאנשים רבים נעזרים בשיטת פאולה לצורך טיפול בבעיות שבמשך שנים העדיפו להסתיר.

יום שלישי, דצמבר 27, 2016

תנועת הסוגרים בשיטת פאולה ומצב הגוף

היחסים בין הסוגרים הקדמיים והסוגר האחורי משפיעים על כיוון החזקת האגן. חוזק שרירי רצפת האגן. מצב הגב ועוד
לכיוון התנועה של כפות הרגליים יש השפעה מרכזית על סוגרים אלו והם ממשיכים ומשפיעים על חלקו העליון של הגוף. מי שיכולה להפריד בין תנועת הסוגרים לאחר תרגול פאולה תצליח לכוון את מצב הגב.
ההשפעה הכוללת של פאולה על הגוף גדולה משנראה בזמן התרגול.

תנאים מיטיבים לתנועות של שרירי רצפת האגן ולחיזוקה

  הגישה של שיטת פאולה לשרירי רצפת האגן כוללת כמה הבטים: שינוי הרגלי חשיבה, שיפור תשומת הלב ועידוד רגישות לתנאים שמשפרים תנועות וכמו כן תנו...