יום רביעי, מאי 01, 2019

הדגמה מתרגול שיטת פאולה בצילום


זו הדגמה לתרגיל שההוראה לגביו היא ללחוץ בשקעי כפות הידיים, ולחפש תנועה שמאפשרת להרגיש את המקום ללא מגע. ניתן כמובן לחזור וללחוץ על השקעים כשאין תחושה ברורה של המקום.
בצילום בוחרת המתרגלת בשלב זה להיות במיקום קבוע של המרפקים וכפות הידיים, ההבדל בין יד ימין ויד שמאל מעיד על חיפוש המיקום שיקל על התחושה להיות נוכחת בגוף. יש אנשים שמעדיפים להניע את הידיים לכיוונים רבים באויר ואחרים שמחפשים יותר תנועה סביב השקעים בלבד. 

יום ראשון, אפריל 28, 2019

טיפול בחיי מין ובנוקשות הסוגרים

חלקי הגוף שכיווצם קל יחסית לתרגול הם העיניים, הפה והשפתיים, אצבעות הידיים והרגליים. התרגול בשיטת פאולה מכוון אנשים לחשוב על איסוף ושחרור שרירים אלו אל מרכזם כתנועה אחת. תרגול שרירי הפנים מעודד נשים שלא חשות את הסוגרים בנפרד לעשות זאת ובנוסף מקל על נשים שחוות כיווץ מוגזם עד קישיון באזור הנרתיק, ניתן לעורר תחושות מגוונות באזור הנרתיק דרך תחושות השרירים הטבעתיים באזורי הפנים והגפיים. בדרך זו לומדות נשים לשחרר את אזור הנרתיק וכך להגיע לחיי מין מספקים. נוקשות שרירים שמקורם במחלות קשות וכרוניות מטופלים בדרך דומה. במצב זה נחוץ לאתר את השרירים הקלים להפעלה כדי לחוש את השרירים שהקישיון משפיע עליהם במיוחד.

תנאים מיטיבים לתנועות של שרירי רצפת האגן ולחיזוקה

  הגישה של שיטת פאולה לשרירי רצפת האגן כוללת כמה הבטים: שינוי הרגלי חשיבה, שיפור תשומת הלב ועידוד רגישות לתנאים שמשפרים תנועות וכמו כן תנו...