שושנות המים בצילום יכולות להידמות לתנועת עיניים בגוף האדם, ביום הן פקוחות ובלילה נסגרות.
בגוף האדם יש תנועה של העיניים על ידי עפעוף, כיווצים, הנעת האישונים ולכן הן נדמות אקטיביות יותר מהפרחים.
התמונה נבחרה לייצג מצב שדומה לגף האדם משום שההרגל שלנו הוא להיות עם עיניים פתוחות ופקוחות בכל מצבי הערות.
זוהי עמדה של שמירה ונוכחות אלא שהיא מעייפת, עיניים יכולות להיות התחלה לשחרור והרפיה של הגוף כולו, הדרך המוכרת היא לעצום אותן במצבים שניתן לעשות זאת, אפשרות פחות מוכרת היא תשומת לב למתח שקיים בעפעפיים גם כשהן עצומות, דרכים נוספות: עפעוף מכוון בקצב משתנה, הפעלת העפעפיים התחתונים שיחסית לתחתונים קשה להניע אותן. מעברים בין פתיחות וסגירות של העפעפיים לכיווצים והרפיות. כולם יכולים להואיל למצב הקבוע של מתח בפנים ובעיניים.
בגוף האדם יש תנועה של העיניים על ידי עפעוף, כיווצים, הנעת האישונים ולכן הן נדמות אקטיביות יותר מהפרחים.
התמונה נבחרה לייצג מצב שדומה לגף האדם משום שההרגל שלנו הוא להיות עם עיניים פתוחות ופקוחות בכל מצבי הערות.
זוהי עמדה של שמירה ונוכחות אלא שהיא מעייפת, עיניים יכולות להיות התחלה לשחרור והרפיה של הגוף כולו, הדרך המוכרת היא לעצום אותן במצבים שניתן לעשות זאת, אפשרות פחות מוכרת היא תשומת לב למתח שקיים בעפעפיים גם כשהן עצומות, דרכים נוספות: עפעוף מכוון בקצב משתנה, הפעלת העפעפיים התחתונים שיחסית לתחתונים קשה להניע אותן. מעברים בין פתיחות וסגירות של העפעפיים לכיווצים והרפיות. כולם יכולים להואיל למצב הקבוע של מתח בפנים ובעיניים.