אנשים רבים נוטים להיכנס ללחץ בעקבות שינויים. אלו מבינינו שעוסקים בניהול, בהובלת שינויים חשים "בודדים בצמרת". השימוש
בגוף כמקור לשקט פנימי יכול לסייע לאנשים להשיג מרווח זמן קצר לעצמם כדי לארגן אסטרטגיות
לביטוי מדויק יותר למצב החדש.
לימוד כושר השליטה בשרירים שאינם נראים לעין ושימוש בהנעה
עדינה שלהם יכול לתת עוגן ומרכז לפעילויות מאתגרות רבות. לדוגמה הרפיית הפה בטכניקות
שונות יכולה ללמד אנשים כיצד להעזר בקול לצורך השפעה על ילדים ומבוגרים. רובנו מסתכלים
על סביבתנו ללא הרף, הדבר מסייע לנו לחוש שליטה ביחס לסביבה, אלא שאיננו מודעים
לכך שהמבט החוצה גורם לעולם שבחוץ להשפיע על העולם הפנימי של הפרט המסתכל.
בעיניים
יש הצלבה בין העברת מסר לא מילולי החוצה לבין קליטת מסר שמשפיע פנימה. לימוד התמיכה
הפנימית של הגוף משפיע על עיבוד הארועים הנקלטים מבחוץ, המבט מאפשר חיבור פנימי לנוכחות שאדם רוצה להעביר
לסביבתו, בין אם מדובר ביוצרים, באמני הבמה, במורים ובהורים. הצרכים של מבוגרים
במהלך שינויים והנהגה קרובים לאלו של הורים שילדיהם עוברים שינויים לפני
שההורים מבינים מה קרה. הורים פוגשים לא פעם את ילדיהם במצב חדש להם משום שהשינוי
התרחש בעולם הפנימי של הילדים, בלי שהבינו אותו ובלי שיכלו לשתף בו. יכולתם של הורים להעזר בגופם כדי להיות קשובים לאתגר החדש שילדיהם מביאים עמם אינה שונה מהיכולת הנדרשת ממנהלים.