יום חמישי, דצמבר 06, 2018

שינויים מקצועיים ותפקודיים, הכנה לשינויים ולמצבים בלתי צפויים בתחום המקצועי והאישי בעזרת שיטת פאולה



שינויים הם עניין מרתק לאחדים ומאיים לאחרים, ההתנסות בשינויים מקצועיים ואישיים נדרשת מדי יום ביומו במסגרות מקצועיות, בחיי המשפחה, במפגשים עם עולם ערכים שונה או בצורך לשאת ולתת עם אנשים שאיננו מזהים את ערכיהם.
שינויים מחלישים את יכולת השליטה העצמית ומזמנים מצבי מבוכה. אנשים אומרים שלא מרצונם דברים שלא התכוונו להם, מתגלים בפני עצמם בצורות שאינן נעימות להם עצמם ולדימוי שלהם על עצמם. זהו מצב שמזמן יצירתיות מחשבתית ושפת גוף שעוזרת לנוכחות בעכשו.
השימוש בגוף כמקור לשקט פנימי יכול לסייע לאנשים להשיג מרווח זמן קצר לעצמם כדי לארגן אסטרטגיות לביטוי מדויק יותר למצב החדש. לימוד כושר השליטה בשרירים שאינם נראים לעין ושימוש בהנעה עדינה שלהם יכול לתת עוגן ומרכז למצבים מאתגרים.
לדוגמה הרפיית הפה בטכניקות שונות יכולה להרפות מתח פנימי וללמד אנשים כיצד להעזר בקול לצורך השפעה על ילדים ומבוגרים. רובנו מסתכלים על סביבתנו ללא הרף, הדבר מסייע לנו לחוש שליטה ביחס לסביבה, אלא שאיננו מודעים לכך שהמבט אל העולם שבחוץ יכול להשפיע על העולם הפנימי של הפרט המסתכל. התנסות בהפעלה מודעת של העיניים ופיתוח דרכי הסתכלות שונות היא כלי שיכול לנטרל חלקית את השפעת הסביבה.

תנאים מיטיבים לתנועות של שרירי רצפת האגן ולחיזוקה

  הגישה של שיטת פאולה לשרירי רצפת האגן כוללת כמה הבטים: שינוי הרגלי חשיבה, שיפור תשומת הלב ועידוד רגישות לתנאים שמשפרים תנועות וכמו כן תנו...