יום שני, אוקטובר 25, 2010

במה מטפלת שיטת פאולה?

תחומי הטיפול:
• טיפול במכלול התפקודי של רצפת האגן אצל נשים על פני רצף שנע מחולשה וחוסר שליטה ועד לכיווץ יתר. החזרת האזור לכיווץ המיטבי עבור האישה כוללת חיזוק ושיקום רצפת האגן ושחרור מכיווץ יתר. חיזוק ושיקום הם מושגים המופעלים בשעה שחלה החלשות המתבטאת בתופעות כגון: בריחת שתן במאמץ, דלקות חוזרות בשלפוחית, התרוקנות חלקית הכרוכה בביקורים תכופים בשירותים או קושי במתן שתן. שחרור מכיווץ יתר ומכאבים הקשורים בכך מלווה בדרך כלל בקשיי תפקוד מיני, בשיבושים במיקום האגן ובהשפעתו על תפקוד הגב, וכן בכאבים שלא נמצא להם רקע רפואי.
• ההשפעה על מערכת העיכול כוללת שרירים רצוניים ובלתי רצוניים. מאחר שלשיטת פאולה יש השפעה על שני הסוגים, טיפול במערכת העיכול מתייחס לתופעות כגון: עצירות כרונית, טחורים, פיסורה, קיבה עצבנית, צרבות. ריפלוקס וקשיי שליטה בסוגר.
• בתחום הגב והשלד הטיפול חל על כאבים כרוניים וסימפטומטיים באזור הצוואר, הגב הגפיים, וכן על מגבלות בפרקים כולל מחלות פרקים.
• שחרור מכאב נוגע לכאבים זמניים או כרוניים. הזמניים הם כאבים בשעת הלידה או בזמן יחסי מין, וכן בתקופת השיקום מניתוחים. הכאבים הכרוניים הניתנים לטיפול בשיטת פאולה קשורים באי תקינות של מערכת העיכול או במערכת הגניקולוגית וכן כאבים בעקבות מחלות כרוניות או נוירולוגיות ועד מחלות כמו פיברומיאלגיה וטרשת נפוצה.
.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תנאים מיטיבים לתנועות של שרירי רצפת האגן ולחיזוקה

  הגישה של שיטת פאולה לשרירי רצפת האגן כוללת כמה הבטים: שינוי הרגלי חשיבה, שיפור תשומת הלב ועידוד רגישות לתנאים שמשפרים תנועות וכמו כן תנו...