יום שני, דצמבר 03, 2012

תרגילי הכרות עם שיטת פאולה


ת

·                                                        ידיים על העיניים-הנחת הידיים על העיניים נעשית לפני תחילת תרגול וכדרך לעבור בין תרגיל לתרגיל.
·                                                        כיווצים קלים של העיניים-בעיניים עצומות או פקוחות לאסוף את העפעפיים אל מרכז העין מתוך קלות ומהירות.
·                                                        עפעוף, מומלץ לנסות לעפעף תוך מעבר בין תנועות מהירות  לאיטיות, לבדוק תנועה דמוית עפעוף עם הבהונות.
·                                                        הצמדת אגודל לאצבע ולחיצתן זו לזו בזמן כיווץ הספינקטר הקדמי בכל יד בנפרד ובשתי הידיים באותו הזמן עוזרת להעלאת היכולת לחוש את הספינקטר הקדמי, לכווצו באופן קל ולהפרידו מהאחורי. מומלץ לנסות מתי מרגישים ביתר קלות את הספינקטר הקדמי כאשר מצמידים את האגודל רק אל האצבע או כאשר מצמידים את האצבע והאמה גם יחד, קשה להמליץ רק על דרך אחת המעודדת את ההפרדה בין הספינקטרים כי מדובר בהבדלים אישיים.
·                                                        הצמדת אצבעות בכל יד עם איסוף הספינקטר הקדמי אל מרכזו.
·                                                        הצמדה והרחקה של אצבעות הידיים, (ניתן לצרף תנועת עיניים, נפתחות כשאצבעות מתרחקות ונסגרות כשנצמדות.)
·                                                        הצמדה ועזיבה של אצבעות הידיים.
·                                                        ארגון תנועה דומה באצבעות הרגליים, ניתן להעזר במושגים פלקס ופוינט המוכרים מריקוד.
·                                                        תרגילי לשון: לגעת בעזרת אצבע בקצה הלשון ולנסות לזכור את המקום, להניע את הלשון באופנים שונים שעוזרים לחוש את הקצה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תנאים מיטיבים לתנועות של שרירי רצפת האגן ולחיזוקה

  הגישה של שיטת פאולה לשרירי רצפת האגן כוללת כמה הבטים: שינוי הרגלי חשיבה, שיפור תשומת הלב ועידוד רגישות לתנאים שמשפרים תנועות וכמו כן תנו...