יום שלישי, יולי 17, 2007

עבודה קבוצתית בשיטת פאולה-שילוב בין חיזוק רצפת האגן ומערכות פנימיות

קבוצה לחיזוק שרירי רצפת האגן באמצעות שיטת פאולה



מהי שיטת פאולה?הטיפול בשיטת פאולה מבוסס על הפעלת השרירים הטבעתיים בכל חלקי הגוף ומתייחס גם לחלקי הגוף שאינם שרירי רצפת האגן. הפעלת השרירים הטבעתיים שבגופנו כמו עיניים, פה, נחיריים, והפתחים שבתחתית האגן כחלק מתהליך הריפוי והשינוי נחוצים משום שכל השרירים הטבעתיים עובדים בו זמנית. מאחר שכל השרירים הטבעתיים פועלים יחד או מפעילים זה את זה, פעולת שריר אחד יכולה להשפיע באופן ספונטני על פעולת שריר אחר, מרוחק ממנו. אפקט המטוטלת שנוצר בדרך זו מעורר שרירים נוספים והגוף כולו מושפע מפעולת השריר המכוונת. תרגול מתאים של שרירים תקינים יכול לשפר ולחזק את פעולתם של שרירים חלשים.
העבודה הגופנית בשיטה זו מכוונת ליצירת ערך מוסף לפתרון הבעיות הגופניות, הן על ידי פיתוח היכולת ליצור מרחב פרטי ואפשרויות טיפול עצמי ועצמאי והן דרך פיתוח קשב לגוף והבנת הקשרים בין תפקודי הגוף השונים.

כיצד נעשה שיקום שרירי רצפת האגן בעזרת שיטת פאולה
שיקום רצפת האגן באמצעות שיטת פאולה מבוסס על הפעלת השרירים הטבעתיים בטכניקות ייחודיות תוך חיזוק הקואורדינציה בין השרירים שבתחתית רצפת האגן ושרירים טבעתיים אחרים בגוף. התרגילים מתמקדים בכיווצים, הרפיות, שימוש משולב בכמה שרירים טבעתיים והעזרות בשרירי השלד. דרכי העבודה פשוטות ולא פולשניות. מאחר ויעילות שיטת פאולה הוכחה כגבוהה בטיפול בתופעות רצפת האגן ובתופעות נוספות כגון כאבי גב, בעיות עיכול ועוד. תורחב העבודה בקבוצה זו גם לחיזוק והרפיית מערכות אחרות כדי למנוע את השפעתן העקיפה והמחלישה על רצפת האגן.

המעוניינות בקבוצה לפרטים ולהרשמה ניתן לפנות לסמדר-0544893772




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תנאים מיטיבים לתנועות של שרירי רצפת האגן ולחיזוקה

  הגישה של שיטת פאולה לשרירי רצפת האגן כוללת כמה הבטים: שינוי הרגלי חשיבה, שיפור תשומת הלב ועידוד רגישות לתנאים שמשפרים תנועות וכמו כן תנו...