יום רביעי, יוני 25, 2008

קורס קיץ למורים ליוגה ולרקדנים

הקורס יתקיים בירושלים, בבית ליוגה אינטגרטיבית ,רח' יאנוש קורצ'ק 21 קרית יובל

להרשמה-סמדר נבו-0544893772

סמדר נבו הינה מורה מוסמכת לשיטת פאולה בעלת ניסיון של שתיים עשרה שנים בטיפולים יחידניים ובהנחיית קבוצות. חברת עמותת המוסמכים לשיטת פאולה. מטפלת בקופ"ח לאומית ובקליניקות בירושלים ות"א. תחומי התמחות: החלשות שרירי רצפת האגן, שיבושים במערכות העיכול, בעיות גב ושלד.


שיטת פאולה מבוססת על הפעלת השרירים הטבעתיים הנמצאים סביב לפתחי הגוף. אלו הם השרירים שמסביב לעיניים, שרירי הנחיריים והפה, והשרירים המניעים את הפתחים שבתחתית האגן. בגוף בריא כל השרירים האלו פועלים יחד ומפעילים זה את זה. פעולת שריר אחד משפיעה על פעולת שריר אחר, מרוחק ממנו. זו יכולה להתרחב ולהניע שרירים נוספים באופן מפתיע שאיננו מושפע מההתניות התנועתיות הקבועות של האדם. בגוף שבריאותו השתבשה ניתן לחזק שריר טבעתי שנחלש ולהחזיר אותו בהדרגה לפעולה תקינה ע"י תנועה של שריר טבעתי תקין אחר. נטייתם של כל השרירים הטבעתיים לפעול יחד ולהפעיל זה את זה וההשפעה של שריר אחד על פעולת שריר אחר, מרוחק ממנו הם הבסיס לתפקודו הבריא של כל גוף באשר הוא. על כן השיטה מתאימה הן לצרכים טיפוליים והן כעבודה תנועתית מחזקת ומשחררת.
מידע מורחב על השיטה מצוי בכתובת-
http://paulamethod.blogspot.com/

כמו כן ניתן לכתוב לאימייל של סמדר לצורך שאלות: nevosm@zahav.net.il
הקורס מיועד לנשים בלבד, (תיתכן פתיחת קבוצה נפרדת לגברים בלבד, המעוניינים מתבקשים לפנות לסמדר)



נושאי הקורס

· מבוא לשיטת פאולה התנסות עצמית בארבע קבוצות מרכזיות של תרגילי השיטה/
· שיטת פאולה כבסיס לתנועה אותנטית- הפעלת הפתחים: עיניים, נחיריים, פה , טבור סוגרים ידיים ועוד, מתוך קשב להשפעתן של פתיחות על תפקוד המערכות.
· חיזוק רצפת האגן והגב- שיבושים במערכת העיכול –התנסות בעבודה בזוגות-פיתוח יכולות צפייה להבנה הלכה למעשה של עקרונות השיטה.

מבנה הקורס: הקורס יתקיים בימי א' וג' בשלושת השבועות הראשונים של חודש יולי
בתאריכים ובשעות הבאים: בימי א בשעות: .10.00-12.00 התאריכים בימי א':
6.7.08
13.7.08
20.7.08

בימי ג בשעות: 11.00-13.00 התאריכים בימי ג':
8.7.08
15.7.08
22.7.08


עלות הקורס: 480 ש"ח

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תנאים מיטיבים לתנועות של שרירי רצפת האגן ולחיזוקה

  הגישה של שיטת פאולה לשרירי רצפת האגן כוללת כמה הבטים: שינוי הרגלי חשיבה, שיפור תשומת הלב ועידוד רגישות לתנאים שמשפרים תנועות וכמו כן תנו...