יום שלישי, אוקטובר 20, 2020

תרגילי עיניים ושחרור שרירים בעזרת תנועות העיניים

 


תרגילי עיניים יכולים להשפיע לטובה על ההרגל הקבוע של כולנו להימצא בתנועה וחשיבה כלפי הסביבה לפנים, ההרגל להיות בקשר עם העולם דרך המבט והשמיעה מייצר הימצאות מתמדת במצב שבו העיניים פעילות ללא הפוגה מלבד בשינה, שימוש בתרגילי עיניים יעיל הן להרפיה כללית ולשינוי הרגלי חשיבה והן להקלה על מצב הגב והכתפיים למי שסובל מכאבים.

תרגילי העיניים המוצעים בזאת יכולים להדגים כיצד הפעלת העיניים באמצעות שיטת פאולה יכולה להפעיל את הגוף באופן לא שגרתי לרוב בני האדם.

 

·         פתיחת העפעפיים וסגירתם היא פעולה פשוטה עבור רובנו, יש סיבות רבות להתנסות בכך, בקצב איטי הפתיחה מעמיקה את הנשימה והסגירה מעודדת נשיפה מלאה, קשה לדעת מתי אנו פותחים במידה שמשפיעה על הגוף ומתי לא. בשלב ראשון נסו לפתוח ולסגור את העיניים בלי מאמץ מיוחד ובלי לנסות לפתוח או לסגור בצורה שונה מנטייתכם הטבעית, חזרו על כך כעשר פעמים, נוחו כמה שניות, עברו לפתיחה גדולה מהרגיל ושחרור ואחכ. לפתיחה רגילה וסגירה שמהדקת שפתיים. נוחו כמה דקות, עכשו פתחו במידה נוחה לכם וסגרו במידה נוחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תנאים מיטיבים לתנועות של שרירי רצפת האגן ולחיזוקה

  הגישה של שיטת פאולה לשרירי רצפת האגן כוללת כמה הבטים: שינוי הרגלי חשיבה, שיפור תשומת הלב ועידוד רגישות לתנאים שמשפרים תנועות וכמו כן תנו...