יום שני, יוני 03, 2013

תרגול פאולה במהלך לידה-עדויות

תאורי חוויות לידה של נשים שתרגלו את שיטת פאולה לפני הלידה, המשותף לכל התאורים הוא חשיבותם של שני תרגילים במהלך הלידה: אגרוף ידיים לסרוגין והתרגיל ש ממושך. לא התרגילים לבדם השפיעו על מצב התנועה של היולדת ושליטתה בהתנהלותה, יש לזכור שהגוף מוכן ללידה באופן שונה מהרגיל בעקבות תרגול שיטת פאולה:

"
 אני שמחה לספר על חווית לידה נהדרת. כל התהליך לא היה מאד ארוך - הצירים התחילו בלילה, התחזקו בבוקר, נסענו לבית החולים לקראת הצהריים וילדנו בערך בחמש אחרי הצהריים.
במהלך הצירים השתמשתי הרבה בתרגיל שלימדת אותי - לעשות אגרופים לסירוגין בידיים (גם הרגליים שלי הצטרפו באופן ספונטני) - התרגיל מאד עזר לי להתרכז ולהעביר את הציר."


"ראשית כל היתה לי לידה מ ד ה י מ ה , בדיוק כמו שחלמתי ודימיינתי וביקשתי לי,  נעזרתי בלידה בעיקר בתרגיל של ה ששששש שעזר לי, וכמובן נשימות, וגם שימוש בכיווצים ושחרורים ומודעות למה עובר על הנרתיק בתהליך הזה שזה מאוד חשוב. בצירים בבית עוד ניסיתי גם עוד תרגילים, אבל בעיקר הששששש. בכלל גם בנוגע לתרגילים וגם בנוגע לנשימות מה שגיליתי זה שהיולדת שוכחת הכל ברגע האמת, אז הכי חשוב לדעתי זה ללמד את המיילדת שלה או בעלה ושהם ינשמו איתה ויזכירו לה מה אפשר לעשות כרגע בשביל להפחית את הכאב.
המודעות לכך שמה שקורה לי בפה משליך על מה שקורה בסוגרים למטה היתה החשובה ביותר בעיני "

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תנאים מיטיבים לתנועות של שרירי רצפת האגן ולחיזוקה

  הגישה של שיטת פאולה לשרירי רצפת האגן כוללת כמה הבטים: שינוי הרגלי חשיבה, שיפור תשומת הלב ועידוד רגישות לתנאים שמשפרים תנועות וכמו כן תנו...