יום רביעי, אוגוסט 07, 2013

תרגילים משיטת פאולה לנערות בגיל ההתבגרות:


  •      כיווצים קלים של הסוגר הקדמי יכולים להקל על כאבי מחזור. אפשר להעזר בכיווצי עיניים או בהצמדת האגודלים לאצבעות בכפות הידיים בכל יד בנפרד.
  •     פתיחה גדולה של הפה היא דרך טובה לשחרר כאב מסוגים שונים. תנועה זו מאריכה את העורף ומשחררת החזקה של מתח ממקורות שונים.
  •  הפגת כאבי גב הקשורים בצמיחה ובגיל ההתבגרות כגון תרגילים המחלקים את הגוף כביכול לשני צדדים משני צדי עמוד השדרה: כיווצי עין עין לסירוגין כך שכאשר אחת העיניים מתכווצת פנימה השנייה מנסה להיפתח, אגרוף והרחקה לסירוגין של אצבעות כפות הידיים.
  • כאבי גב עליון עדיף לתרגל בשכיבה כשגב היד מופנה אל הרצפה והידיים מונחות מעל קו הכתפיים. אם מדובר בגב תחתון חשוב שעמדת המוצא לתרגול תהיה בברכיים מקופלות ועומדות כשכף היד פונה אל הרצפה והידיים מונחות לצדי הגוף מתחת לקו הכתפיים. ניתן לשלב את שני התרגילים (אגרוף לסירוגין וכיווץ העיניים לסירוגין) כדי להקל על תנועת הכיווץ המפרידה בין העיניים ולעודד תנועת רוטציה בין שני צדי הגב. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תנאים מיטיבים לתנועות של שרירי רצפת האגן ולחיזוקה

  הגישה של שיטת פאולה לשרירי רצפת האגן כוללת כמה הבטים: שינוי הרגלי חשיבה, שיפור תשומת הלב ועידוד רגישות לתנאים שמשפרים תנועות וכמו כן תנו...