האיור מדגים תרגיל שבו המתרגל/ת מעביר/ה את האגודל בין שני מצבים, לחיצה של האגודל אל הזרת (מודגמת בצד ימין של האיור) ואחר כך לחיצה של האגודל אל האצבע (צד שמאל של האיור)
בזמן שיעור פאולה כדאי לנסות את השפעת המגע העובר בין שתי אצבעות להשפעת מגע אחר. ניתן לאחר שלוחצים כפי שמודגם לעבור בין לחיצת האגודל אל הזרת והקמיצה ללחיצתו אל האצבע והאמה.
התרגיל מיועד לעורר תחושת הפרדה של הסוגרים, ניתן לעשותו כשלעצמו וניתן לעשותו בו זמנית עם כיווץ לסרוגין של הסוגרים. מגע האגודל באצבע או באצבע ובאגודל מעוררים תחושה נפרדת של הסוגר הקדמי, מגע האגודל בזרת או בזרת ובקמיצה מעודדים תחושה נפרדת של הסוגר האחורי.
למרות שהשרירים הטבעתיים בשיטת פאולה פועלים יחד ומשפיעים זה על זה חלק מתהליכי השיקום נעשים דרך לימוד ההרדה.
חיזוק רצפת האגן נעשה דרך לימוד ההפרדה בין הסוגרים בעזרת מניפולציות גופניות.
בזמן שיעור פאולה כדאי לנסות את השפעת המגע העובר בין שתי אצבעות להשפעת מגע אחר. ניתן לאחר שלוחצים כפי שמודגם לעבור בין לחיצת האגודל אל הזרת והקמיצה ללחיצתו אל האצבע והאמה.
התרגיל מיועד לעורר תחושת הפרדה של הסוגרים, ניתן לעשותו כשלעצמו וניתן לעשותו בו זמנית עם כיווץ לסרוגין של הסוגרים. מגע האגודל באצבע או באצבע ובאגודל מעוררים תחושה נפרדת של הסוגר הקדמי, מגע האגודל בזרת או בזרת ובקמיצה מעודדים תחושה נפרדת של הסוגר האחורי.
למרות שהשרירים הטבעתיים בשיטת פאולה פועלים יחד ומשפיעים זה על זה חלק מתהליכי השיקום נעשים דרך לימוד ההרדה.
חיזוק רצפת האגן נעשה דרך לימוד ההפרדה בין הסוגרים בעזרת מניפולציות גופניות.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה